تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
وظایف حسابدار
  • بازدید : (432)

وظایف حسابدار

1- تهیه و تنظیم کلیه لیستها و اسناد حقوقی ماهیانه کارکنان شاغل در حوزه ستادی مرکز اعم از کارکنان رسمی ، پیمانی ، کارگران تابع قانون کار ، خرید خدمت و همچنین تهیه لیست های بازنشستگان و موظفین تهران و شهرستانها و هماهنگی لازم با واحدهای اجرائی توسط سیستم کامپیوتر  .

2- تنظیم سند پرداخت تنخواه گردانهای داخلی و اداره کل خدمات و تدارکات و واحدهای اجرائی تهران و شهرستانها و تهیه لیست های کمک های غیر نقدی و عائله مندی و حق اولاد و واریز بدهیهای کارکنان شاغل و بازنشسته به سازمانهای ذیربط .
3- ثبت کلیه وجوه دریافت و پرداخت و اعتبارات جاری تبصره طرح بر اساس چکهای صادره و نگهداری حسابهای مختلف و صدور حواله و نگهداری دفاتر صدور چک و حواله و انتشار آمارهای روزانه در آخر وقت اداری هر روز  از کلیه حسابهای بانکی موجود در اداره پرداخت .
4- صدور کلیه نامه های ارسال بدهیها ، ارسال چک به سازمانهای مختلف و مکاتبات با سایر قسمتها
5- تهیه لیستهای انتقالی دیون و ارسال آنها به اداره تعهدات و اعتبارات پس از دریافت وجوه آنها از خزانه و پرداخت آنها .
6- تهیه لیستهای حق مأموریت داخل و خارج کشور کارکنان و بموقع پرداخت نمودن آنها .
7- تهیه فهرست کسورات بازنشستگی کارمندان بازخرید خدمت یا اخراج از خدمت و ارسال آنها به سازمان بازنشستگی و استرداد وجوه آن به ذینفع یا انتقال آن به سایر سازمانها .
8- تهیه فهرست و درخواست وجوه بازخریدی کارمندان بازخرید شده از گمرک و پرداخت آن به ذینفع
9- تهیه فهرست و لیست های  پرداخت حق الزحمه کارکنان قراردادی و مشاوره ای و تهیه و پرداخت لیستهای پاداشهای موردی به کارکنان و پاداش تشویقی و سایر پرداختهای دیگر از محل ردیف بودجه تبصره ای خارج از شمول مقررات .

10- انجام سایر امور محوله .

 


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد